kitesurfing kursus med den bedste kitesurfskole i København!

Velkommen til Amager Kiteskole 2015! Vi lærer dig alt om kitesurfing i København. Alle elever har mulighed for at blive certificerede gennem Dansk Sejlunion, IKO eller KSA som er den højeste standard som findes i dag i Kitesurfing. Hvis vinden udebliver, finder vi sammen en ny dato til kursuset. Reglen er den at, du kun betaler for den gennemførte tid på vandet hvis vinden skulle fejle. 10 års erfaring med undervisning i kitesurfing både nationalt og internationalt. 5 ved minimum 4 personer. Jeg synes I.

OVERVIEW

This web site amagerkiteskole.dk presently has a traffic classification of zero (the smaller the better). We have sifted twenty pages inside the web site amagerkiteskole.dk and found zero websites interfacing with amagerkiteskole.dk. We were able to note two mass networking accounts possessed by amagerkiteskole.dk.

AMAGERKITESKOLE.DK RANKINGS

This web site amagerkiteskole.dk is seeing fluctuating amounts of traffic through the year.
Traffic for amagerkiteskole.dk

Traffic ranking (by month) for amagerkiteskole.dk

Traffic ranking by day of the week for amagerkiteskole.dk

WHAT DOES AMAGERKITESKOLE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of amagerkiteskole.dk Mobile Screenshot of amagerkiteskole.dk Tablet Screenshot of amagerkiteskole.dk

AMAGERKITESKOLE.DK HOST

Our web crawlers found that a lone root page on amagerkiteskole.dk took four thousand three hundred and fifty-two milliseconds to stream. I could not discover a SSL certificate, so we consider this site not secure.
46.30.212.204

I found that amagerkiteskole.dk is operating the Apache os.

kitesurfing kursus med den bedste kitesurfskole i København!

DESCRIPTION

CONTENT

This web site states the following, "Velkommen til Amager Kiteskole 2015! Vi lærer dig alt om kitesurfing i København." Our analyzers noticed that the web site stated " Alle elever har mulighed for at blive certificerede gennem Dansk Sejlunion, IKO eller KSA som er den højeste standard som findes i dag i Kitesurfing." The Website also said " Hvis vinden udebliver, finder vi sammen en ny dato til kursuset. Reglen er den at, du kun betaler for den gennemførte tid på vandet hvis vinden skulle fejle. 10 års erfaring med undervisning i kitesurfing både nationalt og internationalt. 5 ved minimum 4 personer."

VIEW SIMILAR BUSINESSES

Amagerkollegiet Mere end blot et sted at bo

Mere end blot et sted at bo. Opført i år 1967 og nyrenoveret i år 2000. Kollegiet består af 1- og 2-plans-lejligheder samlet i 12 gårde. Har egen terrasse med udgang til et større grønt område. Ved Ørestad tæt på Amagerfælled, Fields og Metroen. Hey alle i gård 82R-V og 36R.

Amager Kung-Fu Skole - Hovedside

Velkommen til Amager Kung-Fu Skole. Her vil du kunne læse lidt om vores klub, hvad vi laver, og hvordan DU kan blive medlem. Anderkendt af Chinese Wushu Association.

Amager Lille Skoles Weblog

Weblog for elever på Amager Lille Skole. En god tur til bornholm. Hej hejhej hej hejhej hejsa jeg syndes det var en god tur der over men til bage var dog ikke så god. Man var helt ud kørt. Jeg siger tak for en god tur til alle lærene.

AmagerNetshop.dk

Aktiv udendørs rundstråle digital antenne. GlobeSats antenner er af utrolig høj kvalitet og er designet til at modstå ekstreme vejr- og vindforhold; storme, sandfygning og saltindhold i luften. 360 graders rundstråle antenne m. VHF Icom IC-M23 3 års garanti.